Huvor/luvor med LÅNGA öron?

Alexandra_W

Trådstartare
Fröken Långöra har en Kerbl huva som sitter perfekt. Men jag har skitsvårt hitta fler huvor med långa öron. Fick tips om Hööks GM men fick hem i cob så måste byta - men verkar lovande. Men behöver fler förslag?

Är alltså luvor för ridning jag menar.

Senast ändrad:
Håller med om Kerbl. Har också en långöra och köpte 2 Kerbl igår. Stod och jämförde allas öron (inom märket) och tog de med längst öron och mjukast/mest elastiskt tyg :p
Enligt en bekant ska PS-luvorna ha lite längre öron.

Hittade rea på Glen Gordon Argento. Sitter som en smäck så jag köpte tre. Även Hööks GM i storlek full hade tillräckligt långa öron när jag bytt storlek (lite över tom).

Både GG och Hööks har snäppet längre öron än Kerbl tom :)

13902654_1043804872382152_6140840651681386876_n.jpg

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: MiaMia
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
4 095
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈