HW hjälp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare FrokenC
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 287
F

FrokenC

Ska köpa horsewares newmarket täcken och undrar vilken färg jag skall välja till min svarta häst..? Behöver hjälp står i valet och kvalet mellan blå, grå och brun.. Mycket tacksam för svar! :)

Sv: HW hjälp!

Ett grått är nog supersnyggt på en svart häst!

Själv valde jag dock brunt till min vita prinsessa - men jag är även sugen på att köpa det gråa...

jag har ett brunt på min bruna :)

tycker att det ska komma i RÖTT! :love:

på svart passar ju allt så ta det DU vill ha :D

Blå eller grå.
Tycker det bruna är redigt fult :eek:

tur att alla har olika smak då ;)

jag matchar iaf... brun sadel, träns, skydd... å täcke... å det är ju randigt, så jag har creme-färgade lindor oxå :)
saknas bara ett par bruna JW-byxor till mig... och/eller ett rött HW-täcke hehe...

Jag tycker också grått! Jag har ett grått till min svarta, dock klippt nu så han är lite grå. Han ställer upp och mannekängar lite här under :laugh:

31966537.jpg

Tack så mycket men nu har jag fått ett sett med skrittäcké och täcke i golden stripes så nu står det mellan byta det till grått eller behålla? Men tycker goldenstripes känns så "galoppigt".. (Rider dressyr)

finns det lös hals till fleecen? (tycker mig se spännen)

någon som vet om hals-spännen går att köpa löst? Funderar på å sätta på ett annat täcke...

ah ok! såg så mjukt och följsamt ut så jag bara antog att det var fleece :)

snyggt är det iaf! :)

Det är väldigt mjukt och följsamt ändå :) Jag och hästen älskar det:love:
Är sjukt mycket snyggare i verkligheten också. Alla vänder sig en extra gång när vi kommer. Vi va på djursjukhuset för ett tag sen och då kom både andra djurskötare och veterinärer in på "vårt" rum för att kolla in det snygga täcket :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
643
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 367
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S