I don't know how I ended up here

Sarah415

Trådstartare
Hello I don't know how I ended up here
I don't know Swedish nor do I have much interest in horses
My friends seem to love this website so keep up making this place what it is (what it is I'm not sure but you're doing great)
Everyone who sees this post is an amazing person and I wish you a good day
 
Hej hej
"Friends"- är du säker på att det är plural? Vem har jag missat?
(Detta är inte spam, exakt varför hon är här kan jag dock inte svara på)
Okej "friends" plural kan ha varit en överdrift
Men jag har definitivt ett "friend" som är här
(Jag är så ledsen om detta inte är meningsfullt, det är genom google translate eftersom jag inte kan svenska)
 
Okej "friends" plural kan ha varit en överdrift
Men jag har definitivt ett "friend" som är här
(Jag är så ledsen om detta inte är meningsfullt, det är genom google translate eftersom jag inte kan svenska)
"Meningsfullt" är det förmodligen ej, inte mig veterligen iaf. Det går dock att urskilja vad du menar hyfsat väl.
Har du för avsikt att lära dig svenska?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
620
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 084
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv...
2
Svar
23
· Visningar
3 280
Senast: zanque
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 750
Senast: Sparkling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp