I lands problem

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 128
  • Visningar Visningar 4 883
Nu kommer nästa I lands problem, jag funderar om jag ska ha röda kuddar och röd filt eller gula?

Hej! Det finns en hemsida där folk skänker bort möbler, TV m.m. Vet ej om jag får skriva ut hemsidan här?

Nu kommer nästa I lands problem, jag funderar om jag ska ha röda kuddar och röd filt eller gula?

Har du hunnit "få upp" några andra färger i rummet? Jag tycker nog också lila eller turkost men har du tex rött överkast kanske man ska fortsätta med lite rött :) jag tycker det är snyggt med mönster så behöver ju kanske inte vara helröd/lila/turkos kudde utan kanske en kudde med rött mönster eller så :)

Har du hunnit "få upp" några andra färger i rummet? Jag tycker nog också lila eller turkost men har du tex rött överkast kanske man ska fortsätta med lite rött :) jag tycker det är snyggt med mönster så behöver ju kanske inte vara helröd/lila/turkos kudde utan kanske en kudde med rött mönster eller så :)
har en tavla som är blå/grå

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
546
Senast: Caoimhe
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
957
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll. Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa... 2
Svar
21
· Visningar
982
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka