Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
-lampa
det var en häftigt känsla att ligga där och se sitt barn röra sig.
H*n vände på huvudet så vi såg ansiktet också
Fast kan f*n inte komma ihåg vilken vecka bm sa att jag var i Borde man inte komma ihåg det
Jag visste inte att du ska ha barn. GRATTIS!
Och visst var ultraljudet häftigt. Själv har jag ju fått kika på min bebis två gånger, och om 7 veckor är det dags igen. Längtar.
Sen kan bebis få titta ut.
Vad gäller datum för BF kom jag inte heller ihåg vad BM på ultraljudet sa efter att jag varit där. Jag var alldeles för upptagen med att kolla på bebis.
Men din BM ska veta om du själv inte fick nåt papper i handen där dom skrivit detta.
Själv fick jag inget papper utan det skickades direkt till min BM. Så ring henne om du undrar.
Jag registrerade mig på en annan sida där man har en graviditetskalender. Skitsmidigt bara att gå in där och kolla vilken vecka man var i för jag hade noll koll
Det verkar som det kommer bli fullt på landets BBn i Mars, själv har jag beräknat BF datum 16:e.
Jag kan inte förstå vad sveriges befolkning sysslade med runt 22-23-24 Juni i somras