I ställer för pixbox.

FadeAway

Trådstartare
Har nu tröttnat på att det ständigt krånglar och ligger nere. Gillar inte heller photobucket.

Kraven är följande
Ha plats för många bilder (helt ok att den skalar ner dem)
Ska komma till nästa bild om jag klickar på en bild i albummet.
Gratis
Gärna enkelt och på svenska så min mor också kan använda det ;)

Normalt sett är jag nöjd med pixbox men det funkar inte att ha en hemsida där bilderna ligger i ett galleri som aldrig funkar :crazy:

Sv: I ställer för pixbox.

picasa tycker jag funkar bra, samt att du får ett program som kan göra enklare redigering & bra översikt över bilderna

picasa tycker jag funkar bra, samt att du får ett program som kan göra enklare redigering & bra översikt över bilderna

Fast det är väl 1GB som picasa har som gräns? Det finns en gräns iaf, men så kostar mer utrymme bara 20kr vad jag förstått det som!

Jag har bytt till Flickr, men hittar inte att det går att få på svenska nånstans. Det var lite rörigt och förvirrande i början, men det går väldigt smidigt att ladda upp bilder i olika album när man väl fått koll på det.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu har jag en gång för alla tröttnat på Pixbox. Jag gillar den fotosidan när den fungerar. Lätt överskådligt och lätthanterat. Men...
Svar
2
· Visningar
2 414
Senast: bigganl
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas... 12 13 14
Svar
276
· Visningar
69 481
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31