Flugskimmel

Trådstartare
Hur har ni det i stallet och sadelkammaren?

Jag vill fixa om lite i stallet och speciellt i sadelkammaren men vet inte hur.

Sadelkammaren är väldigt liten (ca 2,5m*1,5m). Stallet är ganska litet och trångt (4 spiltor och 3 boxar).
Vi har 4 ridbara hästar, 2 föl och 3st 2-åringar.

Nu när 2-åringarna börjar bli äldre ska dom ju också börja få sin egen utrustning både i stallet och i sadelkammaren. Då undrar jag, hur har ni det med förvaring i stallet och sadelkammaren med schabrak, grimmor, träns, sadlar, täcken, grimskaft, selar osv?

Har ni några tips på hur man kan fräsha upp stallet lite enkelt och billigt samt sadelkammaren och har ni idéer kring hur man kan göra så allt får plats på bästa sätt i sadelkammaren?

Kom gärna med bilder :)
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 335
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 520
Senast: Ajda
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
4 768
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp