i väntan på analys

höstmåne

Trådstartare
har ju en unghäst hemma, 1 ½ år, och vill att han ska få en bra foderstat.
förra året räknade vi ihop vad han behövde och sånt mycket noga. problemet är att vi inte har fått analysen från bonden än. det är samma bonde som förra året = samma åkrar men självklart andra värden idag? vad göra? har jag nåt val? fortsätta enligt den gamla foderstaten?
/nanna
 
Är analysen skickad? Då är det max 2 veckors väntan och den tiden kan du fodra med ögat, dvs är han i bra hull av det han får nu - fortsätt med det.

men ring bonden och se till att få analysen pronto och vrångar han så analysera själv, du har svar inom två veckor då. Glöm INTE att ta analys avseende mineraler.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 403
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 202
Senast: cassiopeja
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp