Bukefalos 28 år!

Ibland blir det lite fel...

Sv: Ibland blir det lite fel...

Haha!

En lokal tidning hade en artikel om mig när jag och min sambo hade järnhandel, och då hade reportern fått för sig att jag sålde en ungslampa till en kund... :o

Såna affärer pysslade vi naturligtvis inte med i verkligheten. :p
 
Sv: Ibland blir det lite fel...

Jag löste korsord häromdagen och satt och funderade över vad arab-ur är för särskild klocka. Ända tills jag vände på det och läste ara-bur och mycket riktigt blev ordet "voljär" :D
 
Sv: Ibland blir det lite fel...

Hehe!

Ibland står det "alarm" i korsord och så blir det gren :confused: :D Jaha, al-arm!
 
Sv: Ibland blir det lite fel...

"Dam packas...
...stl. 40 (M), dam
Dam parkas /jacka säljes storlek 38,"


:D
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 388
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
217
Hemmet Går det att slipa detta bord tro? Och sen betsa det? Tänkte slipa försiktigt med slipmaskin isåfall och sen betsa med mörk bets. Är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
419
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp