ICAs reklamblad

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 961

Har reklambladet bild på handlaren?

• Antal omröstningsdeltagare
    13

sweep

Trådstartare
Idag hämtade jag posten och jag får två ICA reklamblad i posten då jag bor mellan två affärer.
Det ena bladet har en bild på handlaren och det andra är utan. Så jag blev nyfiken på hur det är på andra ställen i Sverige.
Med eller utan bild?
F5D4B2DA-AFDD-4E30-8F6E-9598DB77316C.webp

Tack vare skylt på dörren får jag ingen pappersreklam men i mejlutskicken är det bild på handlaren. Skulle gissa att de får välja själva.

Jag får Ica-reklambilaga inne i en lokal gratistidning. I den senaste var det en bild på tre personer på förstasidan, vet inte om nån är Ica-handlaren.

Varje ICA butik drivs väl av enskilda personer så de väljer att ha lite olika upplägg har jag märkt som är på många olika. Lite i sortiment också :)

Liknande trådar

Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 926
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Badger
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka