ID-märkning

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Tippan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 679
T

Tippan

När jag söker i ägarregistret efter min hund så kommer det upp en helt annan hund med samma idnummer. Är det så? Går dessa igen? Såg att hunden var född 10 år tidigare. Men det känns ju lite mysko...

Sv: ID-märkning

Ja, jag tror att de går ingen. Har också råkat ut för det. Jag tror att det måste skilja 10 år på hundarna om de ska få samma nr.

Sv: ID-märkning

Häfitgt... Tyvärr fanns hon inte med. Är inte ägare till henne enligt SKK :) Haf skickat brev fram och tillbaka och det slutade med att de ville ha tångavtryck på hennes id för att säga att jag var ägare. Men herregud, hunden var över 5 år gammal och 80 mil till gamla veterinären... Kanske ska ringa SKK och höra igen då. Skule väl vara kul att vara ägare till henne någon gång...

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
515
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka