Idrottonline hemsidor

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fozzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 892
F

Fozzie

Någon mer som sköter en föreningshemsida i Idrottonline, som kan hjälpa mig med en liten sak? Hur man byter ut bannern överst. Har gjort en ny men får inte bort den gamla eller dit den nya! :p

Sv: Idrottonline hemsidor

Logga in i redigerarläget. Sen väljer du Redigera-fliken när du står på startsidan, då kommer det upp ett nytt flikfält där du väljer Grundinställningar där du hittar siduvudalternativet. Glöm inte att välja Spara och Publicera när du är klar.
Du måste ladda upp bannern på ImageVault först också.

Ett under att du förstod min snurriga förklaring, fattade det knappt själv när jag läste det efteråt! ;)

Jag TROR jag förstod hur du menade, MEN :D Jag hittar ingen "Grundinställningar" bland flikarna?

Om du klickar på föreningens namn efter du kommit in i redigeraläge (ligger överst i listan till vänster), så får du i rutan till höger upp fliken grundinställningar.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 331
Senast: Iamia
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka