Igångsättningstips!

Dolly

Trådstartare
Nu är det så att min häst ska snart till "tandläkaren" och därefter ska jag börja rida henne igen :D Köpte henne i september och då hade hon inte varit riden på ett tag och jag har heller inte kommit igång att rida henne så mycket då hon ryckt och krånglat så med huvudet. Men nu börjar det då snart bli dags att sätta igång henne på allvar och då undrar jag ifall det finns några vänliga människor där ute som skulle vilja hjälpa mig att sätta ihop ett schema eller liknande. :p

Sv: Igångsättningstips!

Oj då, såg nu att det fanns en nålad tråd om detta. Så ignorera denna tråden tack.;)

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: Pinus
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 277
Senast: Badger
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 558
Senast: Kajsalisa
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31