Ignorera-knapp...

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Freeky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 088
Sv: Ignorera-knapp...

Tyvärr ser man när folk skriver inlägg ändå, man ser bara inte vad de skriver :(

*kl*

Jag har lixom aldrig fattat det där...

Hur funkar ignorera knappen?

Hmmm, så om man blir ignorerad väldigt ofta kan anta att man finns på MÅNGA ignorera-listor då...:(

Klicka fram profilen och klicka på igorera...voila, så ser man inte vad personen skriver, bara att den skriver.

Nä, så skulle jag inte se det. Snarare så är det så att inte alla inlägg blir besvarade.

Hamnar man på ignorera-listan har man oftast uppfört sig rejält illa alternativt är människan med listan totalt överspänd. Och då är det väl lika bra att bli ignorerad?

Du kan testa genom att PM:a vederbörande. Om hon ignorerar dig får hon inte PM:et - och jag gissar att du får ett automatmeddelande om att du är ignorerad.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 762
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 738
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag är allergisk mot symboler som man måste gissa sig till vad de betyder. På gröna listen högst upp har Nytt försvunnit och nu är det... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 150
Bukefalos Kanske bara är jag? Men tycker gilla knappen blivit svår att trycka rätt på. Får oftast trycka på den några gånger för annars väljer den...
Svar
13
· Visningar
738
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka