• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Import
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 117
I

Import

Hej, nu skriver jag ännu en tråd. Är inte så "populär" än. Om jag skriver så blir jag för det mesta ignorerad... Är det någon annan som blir det? :cry: Vad ska jag göra :cry::cry::cry::cry:

Och sen vad menas med Krypre, Springare, Galaxhoppare och allt vad det nu heter och står som står under bilderna? *osäker* :confused:

Och vad menas med taggar? :o

Sv: Ignorerad

Läs lite längre upp på denna sida, i en nålad tråd hittar du svaren på flera av dina frågor.

Japp som ny så blir man ofta ignonerad - men knappast avsiktligt.
Ett sätt att få svar är att vara otrevlig - det har en del testat - men då uteblir svaren efter ett tag iallafall.

Ge inte upp - skaffa dig en avatar som syns (igenkänningsfaktor)- svara klokt och diskutera det som du tycker är intressant.
Så ger det sig.
Det är ju faktiskt så att ingen har skyldighet att svara på alla andras inlägg.

Det är inte "popularitetsfaktorn" som gör att man får svar i sin tråd, det beror på hur intressant ens tråd är, vilket underlag den ger till en diskussion.

Helt krasst: skriv om intressanta saker, så får man svar.

Liknande trådar

• Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 038
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Krålus
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka