Illaluktande från munnen

lakrits

Trådstartare
Mitt sto luktar illa från munnen, kan det finnas andra orsaker än ev. en inflammerad tand?

Ska också säga att jag sitter och väntar på telefonsamtal från min veterinär nu men tänkte höra här ändå.

Sv: Illaluktande från munnen

Ja, foderinpackningar brukar ju inte lukta mumma. Ej heller problem från bihålor.

Pratade precis med vet. och hon nämnde också foderinpackningar, men även magsår, "tarmproblem" m.m.

Urk..ja..luktar hon lika illa på onsdag så ska jag återkomma och boka en tid för besök.

Hon är 19 år i år och det kanske blir sådana här problem på ålderns höst?

Kan mkt väl vara foderinpackningar..

Inget som har med åldern att göra dock..

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin... 2
Svar
27
· Visningar
2 641
Senast: Zetly
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
869
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Lavinia
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 188
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka