Illuster Cup?

norpan85

Trådstartare
Någon som vet om de blir någon sån i år?? Jag har försökt hitta info på förbundets hemsida men hittar inte nått?(kanske e blind men:p )
Skulle ju behöva veta lite regler och anmälning av lag osv...

Sv: Illuster Cup?

Den brukar alltid komma ut väldigt sent så det finns gott om tid än. Men du kan vara nästan säker på att omgångarna blir Tranemo, Mariestad och final på Ljuslingsbacken.

Du kan alltid kolla på www.ljuslingsbacken.com

Okej!! Tack =)
Tänkte jag skulle försöka få ihop ett lag nämligen
Ska ni ha något lag??

har hört att beslutet inte är taget än om när och var! men vet inte riktigt vilket datum än.. Tror dte skulle disskuteras om hur vida de nya reglerna påverkar cupen.
dock är jag inte helt hundra på detta!

Jag o Norpan vill vara med! :bump::bump: Men du får ju vara lagledare å hålla koll åt oss nybörjare! Emelie på Sackir o Åsa med Fia! He he he he blir det detta laget blir det hur kul som helst!:D:D

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 673
Senast: Mirtai
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 394
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka