imac, mac book eller mac pro

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Kuckeliku
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 866
K

Kuckeliku

har på senare tid blivit extremt sugen på en mac...
men, skall man ha en stor 17" macbook, eller en 24" imac... eller bör man skaffa en mac pro?

sysslar mest med bildhantering och allmännt hackande...

har idag pc med stor skärm och att gå ner finns inte...

Sv: imac, mac book eller mac pro

Jag tycker att du ska satsa på MacBook Pron. Det är en riktigt bra dator. Tycker du inte att den blir för stor med sin 17"-skärm kan du inte hitta bättre bärbart. Det är en kraftfull dator. Så jag rekommenderar den, helt klart!

Har du funderat på vad du vill ha för bildredigeringsprogram? Aperture ska vara riktigt bra säger de. Har inte provat det själv än, men är sugen på det.

Och välkommen till Mac-världen. Du kommer inte att ångra dig!

/Jonaz, som själv har en vit MacBook

Imac har jag och det funkar bra. Nya Phs CS3 är en dröm - finns funktioner för att sammanfoga bilder till panorama och andra leksaker! :idea:

Jag har en MacBook och en iMac (den senare är i och för sig jobbets). Jag är jättenöjd med iMacen och jag skulle ha varit jättenöjd med MacBooken om den inte hade varit så plastig och spruckit hela tiden.

iMacen är helt underbar faktiskt, supersnygg, slimmat tangentbord och ingen hårddisklåda under skrivbordet som man slår tårna i.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 502
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka