• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gefjun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 760
G

Gefjun

Har hittat en trevlig bärbar dator på en auktionssajt. Denna är då importerad från annat land (tror USA el Italien). Kan det bli komplikationer med svenska program till denna? Kommer mitt svenska XP pro att funka i den? Något annat? Vad är det som skiljer egentligen? HJÄLP!

Sv: Import??!

troligen så har den inte svenskt tangentbord, annars så funkar det dock prima.
men det kan ju tjäna att kolla upp det med säljaren.

Det är svenskt tangentbord, så då är det bara att köra då!?

kolla om du får med en strömadapter som är rätt, annars kan det bli dyrt att skaffa en sådan...

Åh, det ska jag göra. Har inte bestämt än om det ska bli denna dator. På något vis känns det osäkert ändå.

Vet ni något om HP zv 6020?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 811
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Atletix