In Private - vad är det?

aprilmaj

Trådstartare
Jo, katten lade sig på tangentbordet och hux flux hade något som heter In Private installerats på datorn. Vad är det?

Sv: In Private - vad är det?

Har du IE? Isåfall har katten lyckats trampa på ctrl+shift+p.

Inget har installerats, du har hamnat i ett läge där du kan surfa utan att bli igenkänd.

InPrivate-surfning hindrar Internet Explorer från att lagra data om din webbläsarsession. Detta inkluderar cookies, tillfälliga Internetfiler och andra data. Verktygsfält och tillägg är inaktiverade som standard. Se hjälpen för mer information.

Stäng bara fönstret/fliken så försvinner det.

Sv: In Private - vad är det?

Tack för hjälpen! Det lät ju inte så farligt. Med tanke på namnet trodde jag att det var något snuskigt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V