inbjudningar i messenger

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare rrebecca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 726
R

rrebecca

Mitt msn visar inga rutor när någon har "addat" mig på msn? Det är väldigt irriterande.. Kan man hitta dessa sk. inbjudningar någon annanstans och på så sätt acceptera dem?
När jag går in på hotmail.com på messenger och "visa inbjudningar" står det att jag inte har några, vilket jag vet att jag har eftersom att jag försökt lösa problemet genom att lägga till mig själv från mina andra "adresser"..
Någon som vet vad problemet är?
Blir galen :mad: ..

Sv: inbjudningar i messenger

Jag har ingen aning om hur man löser det men undrar om det är msn messenger 2011 du har?

jag var dum och laddade ner det, ja. Men gillade det inte, så avinstallerade och laddade hem föregående version. Kanske det blev något fel där då.-

Mitt msn visar inga rutor när någon har "addat" mig på msn? Det är väldigt irriterande.. Kan man hitta dessa sk. inbjudningar någon annanstans och på så sätt acceptera dem?
När jag går in på hotmail.com på messenger och "visa inbjudningar" står det att jag inte har några, vilket jag vet att jag har eftersom att jag försökt lösa problemet genom att lägga till mig själv från mina andra "adresser"..
Någon som vet vad problemet är?
Blir galen :mad: ..

Längst ner i nya MSN har jag en gul ruta där det står att jag visas offline för de flesta av mina kontakter... I den står det när man har en injudan att tacka ja till... Men man får inte upp någon annan påminnelse om när någon bjuder in en....

Längst ner i nya MSN har jag en gul ruta där det står att jag visas offline för de flesta av mina kontakter...

Den rutan kommer bara upp om man gjort speciella inställningar med blockeringar. Har du grundinställning finns inte den.

Jag har inte fått upp en enda förfrågan sedan jag installerade nyaste MSN. Men jag vet att folk skickat förfrågningar till mig. Nu är jag supernoga med vem jag lägger till så vi har löst det genom att JAG lägger till den personen.

Nyaste MSN är mycket krångligare att hantera även om vissa funktioner är mycket bättre.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 697
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 925
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025