Status
Stängd för vidare inlägg.
A

acke

När var det dax för dig, eller har du redan fått bebbe? Har inte tid att vara inne så mycket här sedan Hanna har börjat gå (pust) så jag har glömt hur långt gången du var/är.

Hoppas att allt känns bra iaf!
 
Sv: Indyhope!

Hej Acke!

Bebben är planerad till den 2 juli, så det är ett tag kvar. :)
Men magen börjar bli stor, så jag undrar jag hur jag kommer att se ut framåt sommaren. :D :crazy: ;)

Och vi snokade på ultraljudet, så vi tror rätt säkert att det är en flicka. :) :banana: :bump: :banana:
 
Sv: Indyhope!

Aha! Då kan jag lugna ner mig ett tag till då :-)
KUL om det blir en flicka! Även om en pojke är precis lika underbar så är det ändå lite speciellt med en liten tjej... :love:
 
Sv: Indyhope!

Ja, det är lite extra speciellt om det är en tjej. :love: :love: :love: Men det är väl för att man är tjej själv?! :)

Hälsa Annika!! :)
 
Sv: Indyhope!

kikade ni bara lit esjälva på UL, eller fick ni hjälp av bm?
Det är inte så himla enkelt att se nämligen... Jättelätt att se fel.. :p
 
Sv: Indyhope!

Först kikade vi själva, men sen frågade vi bm också (nyfiken i en strut) och hon sa samma sak. :)
 
Sv: Indyhope!

Ursäkta om jag är förvirrad (mer än vanligt :-) men vilken Annika? Är fn i aktiv kontakt med... öh, fem stycken. Antar att du menar någon hästrelaterad Annika? Då kvarstår fyra... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 449
Senast: orkide
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har tänkt nu i mer än en vecka att jag behöver gå och storhandla men kommer inte iväg. Känner mig så trött, både i kropp och hjärna, så...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: Rosett
·
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 227
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
9
· Visningar
716
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp