Info om födelsedagar på FB - borta?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har ett par vänner på FB som fyller år snart, närmare bestämt den 17 och 20 maj. Men jag ser ingen sådan liten påminnelse om vänners födelsedagar som jag har haft innan. Har jag lyckats plocka bort den själv, och i så fall hur, eller har FB tagit bort funktionen:confused:?

Sv: Info om födelsedagar på FB - borta?

Den är inte bortplockad på min. Men den sitter längst upp till höger där det stod om vänförfrågningar förut.

Klicka på konto,sen kontoinställningar,sen kommer det upp flikar,där väljer du händelser,och bockar i om vänner som fyller år.(fyller år snart,veckovis)

Jag tror att du av misstag har plockat bort födelsedagarna för jag har mina vänners i min FB. :)

Jag har noterat att en del vänner inte skrivit in, eller offentliggjort födelsedagen och då kommer inte heller någon notifiering :). Det kan vara så enkelt.

Fast det där är väl om man vill ha mejl angående en viss händelse, eller?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 813
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 559
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka