Info om varje gren till lag sm!

Sv: Info om varje gren till lag sm!

hejsa. vet inte om det är någon som läser den här tråden men. jag heterr louise roos och jag var med på lag sm i år va med i laet jarnhestur. vad tkt ni om tävlingen? de va min mamma som hade hand om det mesta speciellt terrängbanan den har hon och jag byggt. skulle vara kul och få komentarer på vad ni tkt om tävlingen. jag red en häast som heter stigandi från helgådalen. var med i 5-gång bas tölt och teräng.

Jag ska vara med på lag-sm 2008 med min nya häst som jag ska köpa idag 5/12 har lite bilder på henne på pixbox Herija men inga rid bilder än:(hoppas det blir kul:D hoppas det kommer gå bra på uttagningen bara:)

Vad kul! :) jag ska också vara med på nästa uttagning om jag får lite ordning på min häst.

hejsa. vet inte om det är någon som läser den här tråden men. jag heterr louise roos och jag var med på lag sm i år va med i laet jarnhestur. vad tkt ni om tävlingen? de va min mamma som hade hand om det mesta speciellt terrängbanan den har hon och jag byggt. skulle vara kul och få komentarer på vad ni tkt om tävlingen. jag red en häast som heter stigandi från helgådalen. var med i 5-gång bas tölt och teräng.

Jag var med på lag-sm 2007 och tyckte det var jättekul och väldigt bra ordnat. Terräng banan var super bra och rolig!!:rofl:

ja tycte oxå om terrengbanan, helmysig var det ;) speciellt att rida igenom vattnet och slalomen, fast den var lite knepig tycker ja (A)
för Gygjar blev lite rädd för det där blåa "hulahula" parasollet. :angel:

Liknande trådar

Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 453
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 927
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka