JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Inga hinder för nya hinder
(Eskilstuna Kuriren)
Amanda, Lisa och Maja har var sin ponny och älskar att rida.
De tre, ännu inte tonåringar, är också försigkomna och företagsamma.
På egen hand fixade de sponsorer till fyra hopphinder att träna på och efter sommaren blir deras verk ridklubben i Torshällas egendom.
http://www.ekuriren.se/ekuriren/standard_artikel.php?id=568208
Moderator
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
15 ekipage fanns med när svenska haflingermästerskapet i hoppning avgjordes på Strömsholm förra helgen.
Bland...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Under pingsthelgen invaderades Sundbyholm av hästar.
Men det handlade för en gångs skull inte om trav.
I stället...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Ny villabebyggelse sätter käppar i hjulet för Nyby Torshälla ridklubb. Blir byggplanerna verklighet förlorar...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
En långtur på hästryggen är sedan en vecka tillbaka möjlig i trakterna kring Kungsör.
Klämsbo ridklubb...
Allt om kaniner! Tips och råd önskas!
Övr. Djur Du kan inte ha bara en kanin, de är (säkert med undantag) sällskapliga med varandra. Kastrerad hane och hona brukar vara den säkraste...
Sryoqwe
17 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 31
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Första testpromenaden med en lugn kompis var en succé!!! Det hjälpte att hon tyckte han var otroligt ointressant :p
geting
32 minuter sedan
Svar: 1 211
Visningar: 72 124
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, precis. Jag brukar få hänga på ett koppel igen i tonåren sen och kör bara lösspring på "säkra" områden när de börjar visa intresse...
Bulldoozer
Idag kl 15:55
Svar: 837
Visningar: 59 413
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Jag ska kolla formuleringar men så är tanken! Och ett hinder ska vara åt olika håll när det är med två ggr, det är iaf direktiv till...
warg
1 minut sedan
Svar: 661
Visningar: 58 703
Grenar
Vilka muskler ska man satsa på?
Hästmänniskan Om du är ngt träningsvan skulle jag rekomendera dig att börja träna crossfit där du tränar styrka, teknik, kondition och explosivitet...
ponny
26 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Jag lyfter frambenet precis som när jag ska kratsa hoven (och inbland gör jag det samtidigt :-) ) Sen tar jag i hoven med handen...
warg
46 minuter sedan