JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ingemar Hammarström om träningen i USA: ”Svårt till en början”
Moderator
Hästnyheter
Det har nu ridits två omgångar av världscupen för ponny - FEI Ponies Jumping Trophy. Efter en seger och en tredjeplacering ligger...
Hästnyheter
14-åriga Ingemar Hammarström har under helgen levererat många fina ritter och placering i nästan alla starter i tyska Donaueschingen...
Hästnyheter
Sista omgången inför finalen av FEI Ponies Jumping Trophy är hoppad. Tack vare en strålande inledning på serien behövde Ingmar...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Är det demens som ligger bakom hade jag ringt socialtjänsten. Är det psykisk ohälsa hade jag ringt psykakuten för rådgivning.
Du kan ju...
Tantan
2 minuter sedan
Svar: 1 093
Visningar: 40 294
Allmänt
Trädgårds- och odlingstråden 2025
Trädgård & Växter Tagit den obligatoriska växthusrundan. Allt såg bra ut. Det växer om än ganska långsamt. Är ju fortfarande lite kallt på nätterna. Ska...
sthu
27 minuter sedan
Svar: 1 076
Visningar: 33 052
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Tack för tanken, men cirkelkjol känns inte heller rätt.
Är en kvinna på Instagram som syr och säljer som har en modell som hon ofta...
Ceta
Idag kl 06:07
Svar: 1 521
Visningar: 83 101
Allmänt
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Luras bilden eller är dt vätska i ytterkanterna av ringarna?
Har hästen några som är "bara bulor"?
Ser inte riktigt ut som ringorm. Det...
Cattis_E
32 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 187
Vård
Stärka 3 åring
Träning Jag har lärt mig massor om repgrimmor eftersom min hemska 7-åring är så reaktiv ute. Nu handlar ju mycket om tycke och smak, men jag...
Ramona
Idag kl 06:03
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr @warg RID! man vet aldrig vad som händer.
OT. Själv är jag så himla deppig just nu. Jag vill verkligen bli tränare och MsvB-domare men...
Amanda_F
Igår kl 22:34
Svar: 1 254
Visningar: 97 840
Grenar