Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha ja det har du rätt i men den var nog inte med på den resan tyvärr!
jag sydde dräkten till min pappa egentligen, han har alltid militärbyxor när han är uppe och leker i skogarna och han brukar ta med jycken ibland.
Dom brukar skratta åt honom när han kommer på 4-hjulingen i militärkläder och har en matchande hund med sig...
Min pappa försöker vara ganska matcho så jag måste ju göra allt för att hunden inte ska göra honom för pryd liksom
jag köpte mitt mönster på "ärtans" eller nåt sånt där, beställde på internet. Men jag fick rita om det för att det skulle passa min hunds proportioner då det var gjort för chihuahua egentligen!
Förlåt så hemskt mycket men jag kan bara hålla med Fast lite smågulligt på ett roligt sätt är det nog ändå
Man behöver ju lite kläder om man inte har någon egen päls.
jaa min dogge har ju också "vinthundskropp".... om du har photobucket så leta upp mig där "seabaz" så tror jag att jag har ett mönster på bild under albumet "stuff" eller under "xander" kanske...
Hästhantering Min lilla b-ponny är väldigt försynt och blir i mina ögon för hårt busad med av de stora hästar som jag testat att ha honom tillsammans...