Ingen som bor...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare NightOwl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 906
För att jag bor i Fåglum och känner inte en mäniska här nere förutom dom jag jobbar med.

MVH/ Stefan

Oj, då bor vi ju i samma kommun :idea:
Sysslar du med westernridning eller?

MVH/ Stefan

Har gjort men inte längre. Nu vet de fan vad jag håller på med men jag rider i alla fall... :D

Det var en mycket osympatisk tränare som (tyvärr) fick mig att tappa intresset för westernridningen. Vill inte rida på det viset. Jag vill inte placera mig själv i ett fack när det gäller ridning så jag tar det jag tycker är bra från olika ridstilar och kombinerar det. Inget ont om westernridning för "skitiga" träningsmetoder finns det i alla ridsportgrenar.

Sv: Ingen som bor...

Usch, vad trist...Dock, det finns mycket bra tränare... Prova att rida för t.ex. St*ffan Lj*nggr*n;)

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 105
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Torr eller färskfoder har ingen roll. Låg fetthalt, under 10%. Spannmålsfritt, ingen kyckling. Har ni några tips på sorter att kika...
Svar
3
· Visningar
351
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 842
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31