Inget besök hos psykologen denna vecka

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är alltid lite tråkigt när jag inte får se min psykolog på en hel vecka. Jag behöver verkligen de där samtalen men samtidigt var det väldigt skönt att slippa åka dit. Varje gång jag har ett måste att göra så stiger stressen. Det räcker med att jag måste skicka in papper till försäkringskassan och fixa nytt ID denna vecka, bara det är stressigt.

Jag har fortfarande mitt gamla efternamn på mitt ID så vågar knappt beställa något längre vilket är jobbigt. Tur att apotea har leverans vid dörren. Är smidigt när jag behöver ta ut mer medicin.

Annars är det rätt lugnt. Helgen var så lugn den kunde bli. Var barnlediga så drack julmust och spelade world of warcraft hela dagen med paus för mat :D
Kalas på söndag hos mormor och hämtade samtidigt hem barnet som knappt ville med hem som vanligt. Lyxproblem!! Har inte besökt svärföräldrarna på ett tag vilket så klart blir så lite som möjligt eftersom svärmor inte kan betee sig som folk.

Nu sover barnet så jag ska ta ett glas julmust och landa framför datorn en stund innan det är dags för sängen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp