Inget ljud i cutscenes i KH3

Mirre

Trådstartare
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?
 
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?

Enligt internet ska följande funka:

Just got my copy of KH3 like everyone else today however when I go into a cutscene in the game I hear no voice from any the characters speaking, like Sora and others are talking but no voice sound but the background music is playing just fine. Is anyone else having this bug or issue?
Edit:
ISSUE SOLVED:
Going into your PS4 Audio settings you switch PCM to the Bitstream fixes the issue.

Och längre ner i tråden från reddit skriver någon att: "yeah you have to match the bitsream option to whatever your TV is set to. glad you figured it out "

 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
241
Senast: Badger
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 442
Senast: tott
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 913
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 359
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp