Inget ljud i cutscenes i KH3

Mirre

Trådstartare
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?

Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?

Enligt internet ska följande funka:

Just got my copy of KH3 like everyone else today however when I go into a cutscene in the game I hear no voice from any the characters speaking, like Sora and others are talking but no voice sound but the background music is playing just fine. Is anyone else having this bug or issue?
Edit:
ISSUE SOLVED:
Going into your PS4 Audio settings you switch PCM to the Bitstream fixes the issue.

Och längre ner i tråden från reddit skriver någon att: "yeah you have to match the bitsream option to whatever your TV is set to. glad you figured it out "

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
889
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 649
Senast: Rie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
15 545
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 308
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka