Ingift rasistisk släkt

Alltså , personen ifråga menade det med all säkerhet inte bokstavligen, utan använde det som en ingång till ytterligare rasistiskt dravel.

Det var ett färskt exempel på att det är svårt att navigera i ämnen som inte landar i främlingsfientlighet, när vissa personer är närvarande.
Mm jag förstod det, blir bara så less. Man kan prata om väggfärg och raskt kommer rasisten in på invandring, IGEN. Om det inte är prideparaden då förstås som ställer till det. Eller den flummiga skolan. Men mest invandringen, och hur bra han är den där Jimmie Åkesson...nu är de ju nästan uppe på 22%! Nästan var fjärde röstberättigade röstar på ett parti med rötter i nazismen! Så vart emigrerar man??

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 147
Senast: Blyger
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien... 2
Svar
23
· Visningar
3 842
Senast: Lipperta
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 787
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 871
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka