• Western
  • Trådstartare Trådstartare Therese__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 871
T

Therese__

Jag hade tänkt att jag skulle börja ta kurser i western med min Nordis Elin(9år).. inte försent än va!? :confused: Elin är världens mysigaste & snällaste häst.. för det mesta. :smirk: Hon har lite ideèr för sig men dom har jag sakta men säkert lyckats få bort, dom flesta iaf. Men jag har som sagt en fråga som jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig med? Jag bor i Borås men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig när jag ska gå själva kursen? Elin är inriden utav mig, men jag är ju inget proffs direkt & hon har ju inte lärt sig någon western innan, men jag känner ändå att Jag vill sitta på när hon rids in i western.. Jag vill liksom vara med på min egen häst & lära mig samtidigt som hon inför en instruktör.
Huu vad jag gör det krångligt & inveckalt för er att förstå :(

Kortfattat:
Jag vill själv vara med & rida in min häst inför instruktör!!!! :bump:

Den här biten raderar jag då man inte får annonsera efter tjänster här, det får man göra under radannonser.
Anna-Karin
Moderator

Tusen tack på förhand! :bow:
Mvh// Therese & Elin

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Inridning

självklart kan du vara med själv på din häst för instuktör!
Ta kontakt med närmaste westernklubb, de brukar anordna clinics som alla kan vara med på
om du inte vet vart du ska vända dig så kolla på
www.western.nu
där finns länkar både till alla westernklubbar i Sverige+ till de flesta westerninstruktörerna , som står uppställda efter län så där kan du säkert hitta nån!
lycka till!

Ps har även skickat pm till dig ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Y
Western Jag undrar hur man ska gå till väga om man vill börja rida western och lära sin häst. Fnns det många instruktörer och kurser ? Jag har...
Svar
8
· Visningar
3 679
Senast: Tuffy
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 201
Senast: IngelaH
·
T
Western Hej hej! Jag har en Nordsvensk brukshäst, Elin:D Jag hade tänkt rida in henne i western men är lite osäker på om jag ska rida in...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Ginne
·
P
Western Jag har en islandsvalack på 16 år, som jag haft i 2,5 år nu. Han är bara tregångare och jag är ingen islandsryttare så det har varit...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: *pilturs matte*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka