Inspirationsida FörallaiSverige ???

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 713
Är det inte bara någon vanlig fbgrupp som någon av dina vänner skickat en inbjudan till? Det finns ju miljoner sådana?

Fått en vänförfrågan på facebook. Jag nekade.
Kollade in sidan och det verkar rätt skumt. Är det nån som vet vad det är och hur i hela friden de hittat just mig??
"Inspirationsida FörallaiSverige"
Bilderna känns ju lite sliskiga men oskyldiga.
Jag såg en fullt normal politiker bland vänner så det är nog inget skumt.
Det är väl namnet "För alla i Sverige" som man kan undra lite över med tanke på all främlingsfientlighet som finns idag.

Det är ju inte en grupp utan en "person".

Jag har aldrig hört talas om det men får (fri)religiösa vibbar.
Tar man upp sidan får man frågan om man känner henne. Så uppenbarligen är det en kvinna som håller på med detta ...sorry... dravel.

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: saltakatten
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 301
Senast: mumin
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 599
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
533
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V