Okej ny dum insta-fråga: Kan man göra flera konton från samma profil? Eller måste jag logga ur och skapa ett nytt lösenord om jag vill ha t.ex. ett rent häst-konto utöver min vanliga profil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej ny dum insta-fråga: Kan man göra flera konton från samma profil? Eller måste jag logga ur och skapa ett nytt lösenord om jag vill ha t.ex. ett rent häst-konto utöver min vanliga profil?
Nej. Du kan ha flera. Du trycker på en knapp bara om du vill ändra konto på din egen sida så att säga.
Kolla under koppla fler konton eller hur det står, så står det där hur man gör.
Men du måste regga ett nytt konto innan du kan koppla det givetvis.
Du behöver skapa ett konto för varje, men du kan vara inloggad på flera samtidigt.Okej ny dum insta-fråga: Kan man göra flera konton från samma profil? Eller måste jag logga ur och skapa ett nytt lösenord om jag vill ha t.ex. ett rent häst-konto utöver min vanliga profil?
Det där låter väldigt rörigt. Ingen risk att man blandar ihop saker och ting?Du behöver skapa ett konto för varje, men du kan vara inloggad på flera samtidigt.
JoDet där låter väldigt rörigt. Ingen risk att man blandar ihop saker och ting?
Kan hända! Men jag följer så olika personer på mina olika konton att jag snabbt fattar vilket jag är på.Det där låter väldigt rörigt. Ingen risk att man blandar ihop saker och ting?
Uppdatering!
Har skaffat Instagram. Fattar ingenting. Har typ 12 kompisar (?) där nu. Känner mig instagramensammast i hela världen.
Haha det törs jag inte!Du får väl adda bukefolk!![]()
Haha! Jag vill bli instakompis med digUppdatering!
Har skaffat Instagram. Fattar ingenting. Har typ 12 kompisar (?) där nu. Känner mig instagramensammast i hela världen.
En del länkar till instagram när de lägger ut bilder här, då kan man hitta dem enkeltEn till instagram-newbie här
Och jag vill gärna adda massa bukefolk men vet inte hur jag ska hitta er![]()
![]()
En till instagram-newbie här
Och jag vill gärna adda massa bukefolk men vet inte hur jag ska hitta er![]()
![]()
Om alla bukefolk som vill ha kontakt med andra bukefolk på insta gör en #buke, så ser ni ju vilka som är medbukare när ni söker på den hashtag'en.
Problemet är att lista ut vilka de är
När jag hade insta för kenneln var det två jag aldrig kom underfund med, andra var kluriga![]()
Haha! Jag vill bli instakompis med dig![]()