Installera/byta språk på XP Pro

gylle

Trådstartare
Är det svårt att byta språk på XP ? Alternativt hur svårt är det att grundinstallera det ?
Kan ju förklar lite så att ni förstår, jag håller på att köpa ny dator och har hittat en i Tyskland, jag har redan XP Pro som jag köpt innan till denna dator (men då var det en datakille som installerade det åt mig, men har alltså cd skivorna och licensnykel här hemma), jag kan välja som tillval på datan nere i Tyskland att de installerar XP men utan licensnyckel, så jag antar att då är det bara för mig att lägga in min licensnyckel när jag får hem den, MEN då är väl det den tyska versionen som ligger i den, är det svårt att ändra till svensk ?
Alternativt hur svårt är det att börja från noll med installationen ? (Om inte de installerar XP kan de ändå installera övrigt tex drivrutiner/program till DVD brännare, grafikkort mm eller man får installera allt detta själv om man tar den utan operativsystem ?
HJÄLP, är så himla dålig på tyska så att föra en dialog med dem ang detta på tyska innebär mkt slående i lexiconet.
 
Sv: Installera/byta språk på XP Pro

Be att dom inte installera drivrutinerna/programmen utan endast skicka med dom. Sen installerar du ditt egna, svenska XP på den.
Jag tycker inte det är mycket jobb med att installera XP. Installationen sköter sig självständigt! :)
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp