Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har velat hoppa in i denna tråden ett tag efter jag äntligen lyckades skilja mig från exet efter 27 år tillsammans (under tidiga året-15) long story .....
Men först var jag så himla nöjd med att aldrig ens ha med en karl att göra med - alls - någonsin
Sedan så tänkte jag att jag borde ju iaf gilla mig själv, och även börja kunna argumentera för MIG- så började som en första start på den resan delta i ulvlekarna här på buke i början av -15 . och hittade fantastiska vänner där :love::love::love:
Men var ju ändå extremt nöjd med att bara vara JAG (och barnen)
Sedan nånstans i slutet av november-16 så - tja- ähum- jag blev uppvaktad av en jag inte väntat mig det från:o
Och det är inte okomplicerat -han har ett förhållande ..... som inte är så bra (Ja jag vet - en klassiker!)
Jag var väldigt avvaktande från start (när han ville komma på kaffe) och det var väldigt långt från att jag ens ville något. Liksom det var 8 år då sedan jag ens hade sex med nån :crazy:
och så på andra "dejten" om man nu ens kan kalla det såsomså - så fick jag en kram - och baske mig!
den kändes
Blev superförvånad - milt sagt - jag hade kategoriserat in mig som asexuell (för hade inget större intresse/ nöje av sex - egentligen) samt dessutom som en som ingen som någon skulle vilja vara med ( för det hade jag ju fått höra av exet - att jag var avtändande ...)
Nåväl fick en puss på 4:e dejten och på 5:e dejten så när det blev en kyss- ja vad ska jag säga? Det gick fort till att kläderna flög åt fanderns:o
Och nu så är det snart April-17 och jag känner en hel massa
Jag VET att jag:
Inte är asexuell
Jag vet att jag är uppskattad och att nån verkligen vill ha mig...
Jag är ... pilsk! :o
och jag är bara uppochner hela jag O_o
känns overkligt
enda smolket i bägaren är ju att den jag känner så här för är "upptagen" -
men det har jag ju vetat sedan scratch så ingen dealbreaker egentligen och jag måste ju ärligt tillstå att jag nog INTE vill ha en karl 24/7 i mitt liv - iaf inte just nu.
Jag är så himla glad över att jag hittat någon som får mig att känna såhär, och som dessutom verkligen bryr sig om mig och att jag ska ha det bra - han är totalt inne på att jag ska ha det skönt innan han har det och jag visste inte ens att man kunde ha det så gött innan honom .:o
Jag visste inte att :love: var upptagen, är han poly? Och vet hans partner om dig eller måste ni "smyga"?
 
Jag visste inte att :love: var upptagen, är han poly? Och vet hans partner om dig eller måste ni "smyga"?
nej det är smyga som gäller - och väl det som är det jobbigaste - men å andra sidan så är jag ju med på noterna sas..... men det gör ju att de tillfällen som vi har möjlighet att ses/ höras blir ytterst värdefulla också - as u know :cool:
 
Inte för att regna på din parad men tyvärr har ögonen en tendens att grumlas efter ett tag.
Så kan det vara och jag är medveten om det också
Hade mycket att brottas med när jag väl fattade att jag ens var uppvaktad- och trodde ju aldrig att JAG skulle känna så som jag gör heller.
Lite uppslukad av hur jag känner det är jag- jag tycker ju att jag är mer tonåring än min 14-åriga son :angel:
samtidigt så är jag inte dummare än att jag fattar hur detta är/ kan vara - och jag gav mig in i det hela med totalt öppna ögon. Och jag ångrar det verkligen inte oavsett hur det slutar - det har gett mig enormt mycket att bara våga och att känna
 
Så kan det vara och jag är medveten om det också
Hade mycket att brottas med när jag väl fattade att jag ens var uppvaktad- och trodde ju aldrig att JAG skulle känna så som jag gör heller.
Lite uppslukad av hur jag känner det är jag- jag tycker ju att jag är mer tonåring än min 14-åriga son :angel:
samtidigt så är jag inte dummare än att jag fattar hur detta är/ kan vara - och jag gav mig in i det hela med totalt öppna ögon. Och jag ångrar det verkligen inte oavsett hur det slutar - det har gett mig enormt mycket att bara våga och att känna
Nä jag vet, är man bara medveten om riskerna så kan det ändå vara värt det. :)
Du måste väl ha hört storyn om bilmeken? :rofl:
 
@quarter4ever Själv har jag fallit handlöst för en som är närmre 50, har barn i min ålder, gift... Har valt att inte träffa honom då jag inte vill lägga pengar på att resa för att möta upp honom och jag inte vill att han ska lägga pengar på mig samt den främsta anledningen, han är gift. Vill inte veta hur jag skulle ha känt om vi faktiskt mötts upp.. Nej! Det får räcka med distans-flirtande över telefonen :P

@Tranan vad har hänt?
 
@quarter4ever Själv har jag fallit handlöst för en som är närmre 50, har barn i min ålder, gift... Har valt att inte träffa honom då jag inte vill lägga pengar på att resa för att möta upp honom och jag inte vill att han ska lägga pengar på mig samt den främsta anledningen, han är gift. Vill inte veta hur jag skulle ha känt om vi faktiskt mötts upp.. Nej! Det får räcka med distans-flirtande över telefonen :P

@Tranan vad har hänt?
För min del är han vare sig gift (men involverad på ungefär samma gunder) eller- INTE -långt borta
Tro mig detta var inte väntat -alls från min sida - hur det skulle kännas- men vill inte vara utan det
jag är snart 50 själv han är äldre.....
 
För min del är han vare sig gift (men involverad på ungefär samma gunder) eller- INTE -långt borta
Tro mig detta var inte väntat -alls från min sida - hur det skulle kännas- men vill inte vara utan det
jag är snart 50 själv han är äldre.....
Ville absolut inte trampa dig på tårna eller så! Ville bara säga, för någon anledning, att du inte är ensam att falla för upptagna människor och.. Jag vet inte. :o Så sjukt nice att du ändå känner att du blivit peppad av detta! Ett väldigt konstigt, och inte alls tydligt, form av pepp-inlägg var det menat att vara, trotts att jag skrev om hur negativt min lilla "fling" är (borde inte skriva inlägg på buke efter midnatt:cautious:).
 
Ville absolut inte trampa dig på tårna eller så! Ville bara säga, för någon anledning, att du inte är ensam att falla för upptagna människor och.. Jag vet inte. :o Så sjukt nice att du ändå känner att du blivit peppad av detta! Ett väldigt konstigt, och inte alls tydligt, form av pepp-inlägg var det menat att vara, trotts att jag skrev om hur negativt min lilla "fling" är (borde inte skriva inlägg på buke efter midnatt:cautious:).
JAG fattar iaf vad du menar :heart och tack!:)
*borde också sova ska upp kl 5 imorgon bitti..* :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2
Svar
24
· Visningar
879
Svar
166
· Visningar
7 633
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 670
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 945
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp