Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hej! Jag gillade din profil och du verkar si och så och jag tycker du är snygg/sexig/whatever. Jag har/är inte [radar upp typ allt jag skrivit att jag uppskattar och söker hos en man], men din profil [insert något som går ut på att HAN tilltalas av min profil och att HAN vill...]. Jag tror vi skulle passa perfekt ihop och borde ses!"

Det är inte första, sista eller enda sådant mail jag fått.

Alltså vad går folk på? LSD? Svampar? För det kan seriöst inte vara så jäkla många människor med sådan enorm otur när de tänker därute...
 
Först ett hej och sen detta.
Och sorry att jag typ frågar rakt ut om du skulle vilja ses o ha en busig dejt med både skratt o skoj o snusk och film för det är ju typ det jag frågar om men du är verkligen galet fin i mina ögon :)

En minst sagt lång och rörig mening :yuck:
 
"Ojdå ! En av finaste tjejen som jag har sett på länge,känns som du är alldeles för snygg för denna dejting sida ! Vad gör du härinne, är du vilse ? Nu måste jag utnyttja situationen och lägga beslag på dig !? "

:banghead:
:eek::banghead::meh:

Alltså vad är det för fel på folk??!

Jag fick idag på tinder en kille som fråga vad jag gör när jag inte bakar och jag svarade. Fick tillbaka: "ah inget speciellt du har som intresse" :banghead: typ att mina intressen inte var tillräckligt originella... visserligen är de inte det, men det är liksom det jag gör och det jag tycker om och dessutom hinner man inte så mycket mer när man jobbar heltid :grin: Själv ägnade han sig åt något så originellt som spela musik :grin::rofl:
 
Har velat hoppa in i denna tråden ett tag efter jag äntligen lyckades skilja mig från exet efter 27 år tillsammans (under tidiga året-15) long story .....
Men först var jag så himla nöjd med att aldrig ens ha med en karl att göra med - alls - någonsin
Sedan så tänkte jag att jag borde ju iaf gilla mig själv, och även börja kunna argumentera för MIG- så började som en första start på den resan delta i ulvlekarna här på buke i början av -15 . och hittade fantastiska vänner där :love::love::love:
Men var ju ändå extremt nöjd med att bara vara JAG (och barnen)
Sedan nånstans i slutet av november-16 så - tja- ähum- jag blev uppvaktad av en jag inte väntat mig det från:o
Och det är inte okomplicerat -han har ett förhållande ..... som inte är så bra (Ja jag vet - en klassiker!)
Jag var väldigt avvaktande från start (när han ville komma på kaffe) och det var väldigt långt från att jag ens ville något. Liksom det var 8 år då sedan jag ens hade sex med nån :crazy:
och så på andra "dejten" om man nu ens kan kalla det såsomså - så fick jag en kram - och baske mig!
den kändes
Blev superförvånad - milt sagt - jag hade kategoriserat in mig som asexuell (för hade inget större intresse/ nöje av sex - egentligen) samt dessutom som en som ingen som någon skulle vilja vara med ( för det hade jag ju fått höra av exet - att jag var avtändande ...)
Nåväl fick en puss på 4:e dejten och på 5:e dejten så när det blev en kyss- ja vad ska jag säga? Det gick fort till att kläderna flög åt fanderns:o
Och nu så är det snart April-17 och jag känner en hel massa
Jag VET att jag:
Inte är asexuell
Jag vet att jag är uppskattad och att nån verkligen vill ha mig...
Jag är ... pilsk! :o
och jag är bara uppochner hela jag O_o
känns overkligt
enda smolket i bägaren är ju att den jag känner så här för är "upptagen" -
men det har jag ju vetat sedan scratch så ingen dealbreaker egentligen och jag måste ju ärligt tillstå att jag nog INTE vill ha en karl 24/7 i mitt liv - iaf inte just nu.
Jag är så himla glad över att jag hittat någon som får mig att känna såhär, och som dessutom verkligen bryr sig om mig och att jag ska ha det bra - han är totalt inne på att jag ska ha det skönt innan han har det och jag visste inte ens att man kunde ha det så gött innan honom .:o

 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2
Svar
24
· Visningar
812
Svar
161
· Visningar
7 421
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 657
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 939
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp