Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så tråkigt, men som du säger, hellre nu än sen...
Jag tycker också att det kan vara din tur nu. Hoppas på att det blir det!
Jo precis. Och en vet aldrig, kanske ångrar han sig. Sen har jag inte tänkt gå och vänta på det då det inte är så sannolikt, men just idag när jag ändå saknar honom rätt mycket dyker tanken upp...

Tack :love: Tycker gott både din och min tur borde komma snart!

Så tråkigt, men som du säger, hellre nu än sen...
Jag tycker också att det kan vara din tur nu. Hoppas på att det blir det!

Jo precis. Och en vet aldrig, kanske ångrar han sig. Sen har jag inte tänkt gå och vänta på det då det inte är så sannolikt, men just idag när jag ändå saknar honom rätt mycket dyker tanken upp...

Borde det inte komma en sån där typ komet eller något över jorden snart, som sprider lite bra vågor över oss som verkar vara immuna? :cautious:

Borde det inte komma en sån där typ komet eller något över jorden snart, som sprider lite bra vågor över oss som verkar vara immuna? :cautious:

Ja, det tycker jag!

Jag vill iofs inte klaga för mycket på mitt liv rent generellt just nu. Jag har ett jobb jag trivs med, en lägenhet jag trivs i, en helt underbar häst, superfina vänner. Men när det gäller förhållanden och män, då är det något som är fel.

Jag förstår vad du menar, så jag kände med trasslet. Men just nu är jag förbannad på honom.

Det tycker jag med, men idag känns det fan mer hopplöst än någonsin.

Det här med att ligga med någon i samma kompisgäng, är det en urbota dum idé? OM det blir något känner jag mest för att ligga, jag vill inte inleda nåt seriöst. Jag tror visserligen att han också mest är ute efter att ligga, så så långt allt gott. Jag tänker mest efteråt, kan det bli obekvämt, konstig stämning om vi ska fortsätta hänga i samma grupp efteråt? Jag är inte superpepp på att det kanske kommer att pratas i gruppen heller, jag föredrar att ha mitt privatliv för mig själv.

Så, vad säger ni tråden, är det nåt att satsa på nästa gång tillfälle ges eller ska jag hitta bättre kandidater om jag vill ligga lite?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 334
Senast: Palermo
·
  • Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 273
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ? 2
Svar
34
· Visningar
2 483
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka