Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där återkommer ständigt. Tror ingen fått svar på den frågan när de frågat dem heller.
Eller så har det någon bakomliggande betydelse som vi oinvigda inte riktigt fattar (sexrelaterat eller annat dumt), har ingen aning men det återkommer, både som företeelse och som irritationsmoment.
Fick kommentar nu av en "men jag ville ha nå att prata om".....

Så kräsen man vill.

Jag tänker att jag ska vara intresserad av något hos individen för att lägga tid. Är jag inte det, då kan det kvitta. Det finns ingen anledning att dejta för att vara snäll.
Nä, det är sant. Är vissa som skrivit där jag känt bara "nej" men kanske svarat för å va snäll. Har förvisso sållar rätt hårt efter några mail.

Hur hårda är ni när ni blir kontaktade av killar? Sållar ni direkt bort dom ni tycker ser fula ut på bilderna eller vars profil text känns sådär? Hur gör ni? Hur kräsen/hård får man lov att vara?

Precis hur kräsen/hård man vill. Jag svarar ingen för att vara snäll. Möjligtvis med ett "Nej, jag är inte intresserad" eller informerar om att ifall det inte finns bild och/eller presentation är jag inte ett dugg intresserad. En del struntar jag bara i!

Precis hur kräsen/hård man vill. Jag svarar ingen för att vara snäll. Möjligtvis med ett "Nej, jag är inte intresserad" eller informerar om att ifall det inte finns bild och/eller presentation är jag inte ett dugg intresserad. En del struntar jag bara i!
Ah, ok då vet jag att jag kan vara lite hårdare då. Har nog varit lite för snäll även om jag inte varit intresserad.

Sånt där kör de lite då och då i en Ica-butik här. Jag vet inte huruvida någon haft framgång men själv undviker jag singelkorgarna som pesten :o:D

Hur hårda är ni när ni blir kontaktade av killar? Sållar ni direkt bort dom ni tycker ser fula ut på bilderna eller vars profil text känns sådär? Hur gör ni? Hur kräsen/hård får man lov att vara?
Sålla det du är ointresserad av helt enkelt. Du är inte skyldig någon ett skit.

Så kräsen man vill! Vissa dagar sållade jag snävare än andra. Jag kunde ofta vara lite mer flexibel gällande bilder om de såg ganska ok ut ändå. Alla är ju inte fotogeniska (me included) så ville ändå ge en chans. Utan bild och press gick alltid bort för mig!

Det värsta är "vem är du" eller berätta lite om dig själv.
Jo men hela min presentation gör det. Ska jag upprepa mig själv?
Åh den frågan är så himla vanlig och tröttsam :banghead: Alltså har man en press så har man ju presenterat sig tänker jag, självklart finns det mer att veta, men det tycker jag banne mig att folk får jobba lite för = ställa frågor om sånt som kan vara av intresse för personen

Så nu har vi dejtat igen. Vi fikade, sen tog vi en liten promenad sen gick vi hem till mig. Han är ju väldigt trevlig och fin. Så vi får se.

Nu har en tredje person föreslagit att ses. Jag vet inte riktigt om jag är bra på att träffa flera samtidigt. Och lunchdejtskillen lär vara frisk och vilja ses på lunch nästa vecka. Det har jag väntat på i typ två veckor. Så jag vet inte vad jag ska säga till den här nya. Vill väl ses men om nån vecka eller så kanske. Orkar inte ha för mycket på en gång.

Så kräsen man vill! Vissa dagar sållade jag snävare än andra. Jag kunde ofta vara lite mer flexibel gällande bilder om de såg ganska ok ut ändå. Alla är ju inte fotogeniska (me included) så ville ändå ge en chans. Utan bild och press gick alltid bort för mig!
Sant, skönt att inte behöva ha dåligt samvete för att jag dissar någon. :p

Åh den frågan är så himla vanlig och tröttsam :banghead: Alltså har man en press så har man ju presenterat sig tänker jag, självklart finns det mer att veta, men det tycker jag banne mig att folk får jobba lite för = ställa frågor om sånt som kan vara av intresse för personen
Ja om personen ställer en fråga tex jag ser att du gillar att åka skidor ... Etc
Eller vad roligt att du har rest till yttre Mongoliet...etc

"Hej! Söker du bara efter något seriöst? ;-)"
Alltså jag vet inte om jag tolkar in för mycket men den där smileyn är så fruktansvärt provocerande av någon anledning. Jag har ju egentligen inget emot att folk frågar även om jag inte är intresserad liksom, sålänge de är raka med att det är sex de är ute efter från början så jag kan tacka nej direkt. Men den där jäkla smileyn... Vad fan, är det bara jag eller? Jag fattar inte varför jag tar illa vid mig ens? :confused:

Alltså jag vet inte om jag tolkar in för mycket men den där smileyn är så fruktansvärt provocerande av någon anledning. Jag har ju egentligen inget emot att folk frågar även om jag inte är intresserad liksom, sålänge de är raka med att det är sex de är ute efter från början så jag kan tacka nej direkt. Men den där jäkla smileyn... Vad fan, är det bara jag eller? Jag fattar inte varför jag tar illa vid mig ens? :confused:

Fråga vad han menar med seriöst, om du nu vill fortsätta konversationen.

Du kan tacka nej av vilken anledning som helst och du är inte skyldig nån en förklaring eller ens ett svar.

Fråga vad han menar med seriöst, om du nu vill fortsätta konversationen.

Du kan tacka nej av vilken anledning som helst och du är inte skyldig nån en förklaring eller ens ett svar.
Nej alltså jag har inget som helst intresse i mänskan och bemödar mig inte ens med ett svar. Funtar mest på varför jag reagerar eller om jag överreagerar på en sketen smiley :p

Funtar mest på varför jag reagerar eller om jag överreagerar på en sketen smiley :p
Jag tycker inte att du överreagerar. Kan inte förklara varför så kan hända att jag också överreagerar. Varsågod för den här fantastiska hjälpen från mig :D.

Ja jag är seriös. Jag är ute efter seriöst sex...,

Jag har funderat på det där.., jag har själv skrivit att jag är ute efter något seriöst. Men det är ju rätt korkat av mig att skriva.. För det säger ju inget vad jag menar med seriöst...

Jag tycker inte att du överreagerar. Kan inte förklara varför så kan hända att jag också överreagerar. Varsågod för den här fantastiska hjälpen från mig :D.
Haha tack! Det duger för mig! :D

Ja jag är seriös. Jag är ute efter seriöst sex...,

Jag har funderat på det där.., jag har själv skrivit att jag är ute efter något seriöst. Men det är ju rätt korkat av mig att skriva.. För det säger ju inget vad jag menar med seriöst...
Haha men typ! Själv har jag dock skrivit att jag söker "Mr Right eller annan valfri klyscha" så det ska till ett jävla rikspucko för att inte förstå vad jag menar - och jag kräver en del intelligens hos en karl så det går ju rätt fetbort oavsett då :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: anonymys22
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 329
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 736
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 991
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka