Inte en hostning på 4 dar!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Benzon_lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 701
B

Benzon_lover

Vår ponny har hostat av och till sedan i höstas. Vi har testat de mesta tips vi fått genom bla. inlägg i Buke, men inget har direkt hjälpt...förrän nu. För ca två veckor sedan började vi ge honom örtblandningen "Hilton Hackaway" och nu tycks det som han har blivit av med eländet! :banana: Fantastiskt! :)

Sv: Inte en hostning på 4 dar!

Dodson&Horrells "Breathe free" fungerar likadant på min häst.
Jag tror stenhårt på att örter och andra naturmedel fungerar!

Immer

Sv: Inte en hostning på 4 dar!

Immer skrev:
Dodson&Horrells "Breathe free" fungerar likadant på min häst.
Jag tror stenhårt på att örter och andra naturmedel fungerar!

Immer

Ja, att örter är bra är ingen tvekan, och så fort säsongen börjar så är det jag som går ut och plockar nässlor, maskros, groblad, rölleka och annat ogräs som kan vara bra att ha på lager...
Men det här "Dodson&Horell" har jag inte hört talas om. Vad har de mer för sortiment? Vad får man tag i det?...Hoppas hitta något som kan hjälpa den gamla shettisen , med exem/hormonrubbningar och då är det ju alltid intressant att dubbelkolla rådgivning/utbud och priser. :p

Liknande trådar

Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 922
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 576
Senast: alazzi
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan... 2
Svar
35
· Visningar
6 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka