Inte HDMI eller vanlig bildskärmsanslutning, vad är det?

Elinkan

Trådstartare
Vi har en HP Compaq Mini 730eo som jag skulle vilja anända som "TV-dator", alltså ha den inkopplad i TV jämt och sedan komma åt svt play och alla andra TV tjänster.
Men jag hittar inte vad det är för typ av bildskärmsanslutning.
Det är inte en HDMI som jag trodde först och det är inte en vanlig bildskärmsanslutning utan det är nått annat.

Kan nån klok bukefalis reda ut det här åt mig? :confused:

Sv: Inte HDMI eller vanlig bildskärmsanslutning, vad är det?

VGA, DVI, S-Video?

Googlat lite, kollat lite, och kommit fram till att det inte ska finnas någon video-utgång på den datorn.

Senast ändrad:

Nått spännande är det iaf, suck.
Det finns en ut/ingång på vänstra sidan av datorn sett frammifrån, brevid den vanliga för mikrofon och lurar, som har en liten bild av en skärm men som sagt jag har aldrig sett nån liknande innan.
Hittar ingen bra bild på den heller.

Det är absolut närmast hittills, jippie. Då blir det att aka till affären och utöka samlingen med ännu en sladd. Nån har sagt att man inte kan ha för många ;) Håll tummarna!

att dömma av flertalet recenssioner så verkar det vara någon egen lösning.

Att det skulle vara displayport är jag skeptisk till.

Med tanke på vad det är för processor och grafikkrets i så tror jag nog att det är något annat.

det finns ingen bildskärmsutgång på din dator. kikade på hps hemsida.

Det närmaste du kommer är en expension slot som du kan nyttja. Därigenom kan du koppla en dockningsstation med skärmutgång på.

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01631228.pdf

Jag får helt enkelt ta med mig datorn och åka in till välsorterat elektronikvaruhus och säga åt dom att plocka fram rätt sladd ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka