Internettävlingar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 293
O

overtyre

Jag vet inte om det bara är jag som försöker delta i varenda internettävling som finns, så att jag kan vinna något fint :angel: .

Men nu vill jag ha tips på sidor där det just nu är eller där det brukar vara tävlingar med hästprylar att vinna! :D

/Frida

Sv: Internettävlingar!

Hm... Ingen som vet någon endaste hemsida? :confused: Det måste väl finnas en hel del, eller är det bara jag som inbillar mig? ;)

Jag vill också ha tips, jag älskar tävling! :bump:

Jag har tidigare vunnit en heldag på Strömsholm (www.stallsmart.nu)
I samma veva fick jag en stallsmart t-shirt (hade vunnit en sådan sedan tidigare också, så jag har två stycken :D ) och en prenumeration på en hästtidning (Stallmagasinet tror jag det var.) :)

"Presentkort" hos Horze á 3500:-
Troxelhjälm i tidningen Hästmagazinet
5 st hjälmar samt reflexer i Min Häst
Ridvantar från Mountain Horse hemsida

Ojdå. Jag har bara vunnit en reflexväst och broddverktyg... :o Från Hippson.

Jaja, men jag tar typ varje chans jag får till och vara med i sånna tävlingar :p tycker det är helkul.

Kan tillägga att hjälmarna samt reflexerna från min häst vann jag inte personligen utan jag vann till ridskolan, och det firades senare med tårtkalas.. :D Fast det var väll åtminstone 2 år sedan nu ?

Och på Strömsholm var jag när jag var 15, blir ju 18 i sommar..

*harkel* Men jag ska försöka få tag i rätt lott på Scanidnavium så att jag kan vinna årets lotterihäst. :)

Jaha. Hoppas att du vinner den! :D

Undrar om det verkligen inte finns en enda på Buke som vet någon hemsida? :eek: :(

Det måste vara därför! :idea: Alla vill vara ensamma om att slåss om priset. ;)

Precis! :D Det är ju smidigast så. :p

Kom på att jag föresten vunnit ett pälsvårdsset för häst också. :)
Med schampoo, balsam och pälsglans. :) Kom på det när jag såg grejerna förut idag i stallet. :D

Kommer inte ihåg var tusan det var ifrån. En sida med en massa bra länkar på! Tävlingen gick i alla fall ut på att man skulle försöka gissa hur många länkar som fanns på sidan samt skriva en motivering. :)

Pälsvårdssetet var ifrån Shiva (www.shiva.se :) )

Jag deltar aldrig i sånt :p
Brukar tänka när jag ser dem att 'där ska jag vara med' men så glömmer jag det :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
652
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka