inträde stora sthlm

falukorw

Trådstartare
Kommer man in på sin nummerlapp båda dagarna på Stora Sthlm? Tänkte gå och shoppa imorgon då jag tror det blir svårt att hinna på söndag. Men vill ju inte betala inträde...

Sv: inträde stora sthlm

Jag vet inte hur det funkar, fattade det som att ägaren till hunden kommer in gratis och resten måste betala! Men låter konstigt, eftersom min sambo står som ägare på vår hund men inte ska följa med, måste jag ändå betala inträde:smirk:Verkar konstigt isåfall!

Tycker man borde komma in gratis på sin nr lapp, men vet som sagt inte!

En person med nummerlapp och till denna tillhörande hund kommer in gratis. Om det sen är ägaren eller någon annan spelar ingen större roll.

Skrev lite luddigt ser jag nu.
Det jag menar är om man kommer in på nummerlappen den dagen inte ställer ut också?

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·
Hundhälsa Är betnovat (0,5 ml i vardera öra i 10 dagar) och rengöring med otoact (varannan dag i 10 dagar) vanlig behandling för ökad förekomst av...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 604
Senast: ufot
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 672
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S