IP Adress ?

Sv: IP Adress ?

Då får du reda på din ip-adress som syns på internet, men har du en router så är det din routers ip-adress, inte din dators!

Den kollar du genom att starta en dos-prompt och skriva "ipconfig /all" utan "" om du har nt4, w2k eller xp, har du w95, w98 eller me startar du winipcfg, har du mac får du fråga någon annan hur du kollar!

Sv: IP Adress ?

NAT:ens IP om vi ska vara lite mer exakta. Routrar finns det en bunte till på vägen som inte syns ;). Jag vet, petiteser :angel:.

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
588
Senast: hastflicka
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 296
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: soom
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka