Oinbaba

Trådstartare
Någon som vet hur man laddar up bild till profilbild och avtar på iPad?? Och bilder överhuvudtaget! Har inte dator, bara ipad. Till fb använder jag telefonen för att skicka bilder.

Sv: iPad

Har för mig att det inte går att ladda upp bilder direkt från iPhone/iPad till buke. Andra alternativet är att ladda upp bilden på en annan sida som tillåter uppladdning från iPhone/iPad och sen klistra in weblänken på sidan där man redigerar avatar.

Sv: iPad

Oj, det lät lite krångligt, för en teknisk obegåvning som jag :) tack för snabbt svar!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
689
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka