Iphone 4 s

MidnightSoul

Trådstartare
Har en spliterny iphone 4 s (hämtade ut den idag från posten) den är inte laddad och den vägrar ladda. Hur får jag den att ladda?

Provat laddat Iphonen med annan sladd?
Samt felsökt, så inte sladden eller adaptern som är fel på? Har självt haft Iphone sladd som gett upp hoppet utan några synliga fel, ioförsig var ju den använd.
Tycker verkar knepigt inte går att ladda ny telefon även en Iphone. Så får inte den att ladda skulle jag rekommendera höra av dig till butiken/personen du köpte den av.

Jag har problem med min 4s att få den att ladda ibland. Mitt problem löstes genom att rengöra där man stoppar i sladden, så de inte varit skit där, samt även fått byta sladd.

Laddar din telefon fortfarande inte?

Jag har problem med min 4s att få den att ladda ibland. Mitt problem löstes genom att rengöra där man stoppar i sladden, så de inte varit skit där, samt även fått byta sladd.

Fortfarande inte, fanns inge skit när jag försökte rengöra.

Provade ladda min 4 med sladden å det funkade inga problem. Får ta in den till butiken idag. Drygt bara när den är helt splitterny.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 065
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka