Iphone säger att sladden inte är original

Görel

Trådstartare
Moderator
Min iphone fick just för sig att min originalsladd inte är original. Jag har försökt googla men hittar inget vettigt tips på hur jag ska komma förbi detta. Någon som vet hur jag ska göra?

Jag har tartar om telefonen men det hjälpte inte.

Min började säga så när sladden var sliten. Rätt vinkel och sladden ansluten till telefonen innan man satte i vägguttaget har jag för mig hjälpte tills jag köpte en ny fräsch icke originalsladd

Den här sladden är mindre än två månader gammal så den borde inte vara utsliten ännu.

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 154
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 123
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka