O

Ostkrok

Hej! Jag söker efter en praktikplats på Irland! Jag vill arbeta med antingen Irish draught eller den irlänska sporthästen. Det ska vara ett bra ställe. Jag vill inte bara slava ;) utan jag vill lära mig mer om antingen hoppning eller uppfödning.

Jag vill helst vara i wicklow eller Kildare men det är inget krav.

Sv: Irland

gå in på ams.se - platsbanken - utlandsjobb o leta där... el ta kontakt med swedcare? som har lagt ut de flesta annonserna i england o irland på ams.se, hon är lite virrig men vill nog väl...

Haha, bra sagt "hon är lite virrig", yes..

Söker också jobb, fast i england men det är svårt, dem verkar lite buttra på mig. :P

Tyvärr blir det mycket "slaveri" för liten summa, så hett tips, sök inte jobb om du vill tjäna något eller "slappa igenom" något du tror kommer vara rena drömjobbet. Jag är inställd på det värsta så jag inte blir överraskad, men jag vill ju verkligen jobba med hästar, hur lätt är det att hitta sånna jobb i sverige? jaja, man måste tänka positivt. :)

Annonser ska inte ligga här utan på Radannonser.

Sen tror jag det bästa är att fixa jobb genom kontakter, annars hamnar man lätt på "slavställen"...

(Och nu var det här en ganska gammal tråd såg jag nu)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 485
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 014
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 777
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka