JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Irma Karlsson vann norskt derby
Moderator
Hästnyheter
Irma Karlsson red Chacconu till seger i en trestjärnig Grand Prix över 1,50-hinder i Vilamoura, Portugal, på söndagen. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Irma Karlsson har varit snabbast i flera klasser på GHS. I tidshoppningen på 1,45 höll det hela vägen in över mållinjen – felfritt och...
Hästnyheter
För fyra år sedan vann Irma Karlsson young rider-EM. Strax därefter sålde hon guldhästen Cornet och ”försvann”. Nu är hon tillbaka, med...
Hästnyheter
Nyligen vann Stephanie Holmén sin första världscupseger i hoppning. Nu debuterar nästa unga svenska hopptalang i världscupen. 24-åriga...
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter Sett sista avsnittet av Handmade’s tale och är provocerad. Vet inte vart jag ska rikta min frustration. Kanske finns en Handmade’s-tråd...
emma-vsm
Alldeles nyss
Balkong 2025
Hemmet Just pelargoner är den enda växt jag inte gillar - påminner om min mormor som älskade dem. I år tänker jag inte vara lika ambitiös som...
MJLee
Alldeles nyss
Handdukar
Hemmet Antar att alla här är vuxna nog att bedöma när man behöver nya handdukar. :cautious: Vill man ha tips på handdukar så kan vi väl hålla...
CaisaCax
6 minuter sedan
Bergsyra
Foder & Strö Hej! Vi har fått in bergsyra på en nyplöjd och sådd åker. Troligen har det legat i jorden och tagit sig när vi plöjde om. Läser man om...
Hrober
Idag kl 21:44
Svar: 0
Visningar: 57
Vård
Ormbett
Hästvård Tack, det har känts hoppfullt och som att det går framåt. Men det hjälper inte att såret ser bättre ut och han är mindre halt 😢 Det blev...
Bregen
Idag kl 21:16
Svar: 89
Visningar: 9 049
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Det ser alltid klumpigt ut med de uppbyggda sadlarna på små ponnyer. Jag tror nog ändå att den kan funka att använda, om det bara är...
ameo
Idag kl 21:10