Irriterad hud valp

Stolth

Trådstartare
Hej,

Som nybliven valpägare är man ju orolig över det mesta.. Hehe men min hanvalp på snart 10 veckor är lite irriterad på magen. Jag vet inte om det kan vara kiss som irriterar eller om jag kan göra något åt det. Jag har försökt kika runt på nätet och inser att han har väldigt lite jämfört med många andra med liknande besvär, men är det någon som har något tips på salva eller liknande eller är detta normalt? Jag tycker inte han slickar eller kliar sig mer än vanligt. Han slickar enbart efter att han varit ute och kissat.

Tacksam för hjälp! 😊
27556
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 131
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 345
Senast: Tora
·
Hundhälsa Hämtade min hund på hunddagis efter jobbet idag, och allt var som vanligt. Men när vi kom till stallet 10 min senare reagerade jag på...
Svar
7
· Visningar
1 992
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp